sesuai untuk pelajar yang amek PMR, SPM n STPM..

assalamualaikum..
hari ni lya ada tips untuk kowang yang amek exam taon ni.. 
hehe.. tips untuk FAIL lam exam.. 
AWAS! --> jangan ikot tau.. bace bole la, nanti kang.. lau kowang fail, lya lak yang kene..

macam mane nak fail lam exam... 

1. Lepas je dapat kertas ujian, terus keluar dan jerit " Bro! Bro! Aku dapat dokumen rahsia! "

2. Bile dapat helaian jawapan, wat la jawapan yang menarik seperti " Saya tidak bole jawab soalan ini kerana bertentangan dengan fahaman politik saya" * be creative..

3. Datang dengan pakai jubah hitam.. Bile dah lame jawab, pakai topeng putih dan jerit " I'm here, The Phantom of The Opera " sampai ade owang heret kite keluar

4. Buat la dalam bahasa laen.. Kalau tak tau, cipta!

5. Lepas 20 minit jawab, campak kertas ujian ke lantai dan jerit " WTH of this! " dan keluar la dengan gaya marah..

6. Kalau ujian math/sc, wat la jalan kerja yang panjaaaaaaaang sekali.. Kalau bertulis, relate dengan kehidupan kite sendiri..

7. Lepas 5 minit, pegi kat pengawas peperiksaan tu dan marah dy.. Cakap " Aku tak tau apa pun pasal soalan ni.. Aku dah kat sekolah ni lame.. Whats the deal? Ko sape? Mane cikgu aku?

haha, try la kowang wat.. CONFIRM gagal ah~
hehe.. jangan! ni cuma bole dibaca, bukan diamal..
okay lah! sampai cini dulu..
wassalam.. :)

No comments:

Post a Comment